Welkom op de website van buurtvereniging 't Hof

Hartelijk welkom op de website van Buurtvereniging T Hof.
Met deze site willen we iedereen die zich betrokken voelt met de buurtvereniging op de hoogte houden van de laatste gebeurtenissen in de straat en de vereniging.

Al bladerend door de site zul je zien dat er voor ieder wat wils is. Er is gedacht aan de huidige leden of bewoners van de buurt.

Na activiteiten proberen we zo snel mogelijk de foto`s en teksten bij te werken. Heeft u onlangs meegedaan aan een activiteit, kijk dan snel of u op de foto`s staat! Of heeft u zelf leuke foto`s gemaakt, mail ze dan door naar webmaster@buurtverenigingthof.nl of zet ze op een CD-Rom en geef ze af, dan zetten we ze ook op de site. Kijk bij 'nieuw op de site' of nieuwe foto's zijn!

Verder staat er heel wat informatie over de buurtvereniging op onze site. Er is een gastenboek, zodat u als u dat wilt een berichtje kunt achterlaten. Er is een jaarkalender waar u ook de aankomende activiteiten kunt vinden en u kunt alle agenda’s en notulen inzien van de bestuursvergaderingen.

Voor leuke ideeŽn, vragen en/of opmerkingen kunt u terecht bij de contacten. Iemand van de buurtvereniging zal zo spoedig mogelijk een reactie aan u mailen.
Kom regelmatig eens terug!

De website dient als aanvulling op de normale berichtgeving via de brievenbus
maar bevat diverse makkelijke items waar u gebruik van kunt maken.

Namens het bestuur, veel webplezier !